SERAM!! Ibu Hamil 8 Bulan Ini Tiba-tiba Hilang Setelah Berkunjung Ke Rumah Jirannya! 5 Hari Kemudian, Bayi Yang Dilahirkan Telah Dijumpai !! Tapi Dia …

Loading...

TIPS KESIHATAN

loading...

Kongsikan Artikel Ini!!

Baru baru ini terjadi pembunuhan yang menggegarkan warga Amerika.

Loading...

TIPS KESIHATAN

Pasalnya, seorang wanita berusia 22 tahun yang tengah hamil 8 bulan hilang begitu sahaja selepas pergi ke rumah jiran. Polis akhirnya menemui jasad Savanna LaFontaine Greywind di sebuah tasik di dekat rumah jirannya.

 ▼ Savannah tinggal bersama orang tuanya. Hari itu, tarikh 19 Ogos 2017, ia mendapat ajakan dari jirannya, Brooke Crews, untuk ke rumahnya cuba baju. Setelah itu, Savannah tak pernah pulang.

▼ Perhatian keluarga pun kemudian tertuju pada Brooke (38 tahun) dan pasangannya, William hoehn kerana gerak-geri mereka yang mencurigakan. Setelah digeledah polis, di rumah mereka dijumpai bayi yang baru berumur 2 hari.

Bahaya ni..

Sanggup dia bunuh sebab nak amek bayi

▼ Anehnya, Brooke mendakwa bahawa bayi itu adalah anaknya. Setelah dilakukan ujian DNA, bayi itu benar milik Savanna, bukan dia. Dia pun mengubah perbicaraannya bahawa sebelum menghilang, Savannah memberikan anak itu kepadanya.

Kesian..Kejam Dorang ni..

▼ Jasad Savannah ditemui di dalam sebuah beg plastik besar di tepi tasik. Menurut hasil pemerikasaan, ternyata Brooke membunuh Savannah setelah mengambil bayinya. Ia tadinya memang merancang untuk mengurung bayi Savannah dan menganggapnya sebagai anak sendiri.

Apala nak jadi..pelik2 sekarang ni

▼ Brooke dan William dijatuhi hukuman penjara seumur hidup atas pembunuhan dan tebusan kanak-kanak. Keluarga Savannah sangat terpukul dan berkata bahawa mereka langsung dapat mengenali bahawa itu bayinya dari pertama kali lihat.

Belum diketahui apa motif mereka sebenarnya sampai harus membunuh demi mendapatkan bayi yang bukan punya mereka sendiri. Benar-benar sukar dipercayai. Kalau pengen bayi kenapa ga angkat aja, kenapa harus pakai cara seperti ini? Bagaimana menurut sobat Cerpen?

Merengkok lah dalam seumur hidup

Sumber: Bomb

Kongsikan Artikel Ini!!