Selama 37 Tahun Berkahwin, Akhirnya Dia Diceraikan Dan Diusir Keluar. Selepas Sebulan Dia Berjaya Merebut Hak Ke atas Rumah Mewahnya Dengan Menggunakan Taktik Ini!!

Loading...

TIPS KESIHATAN

loading...

Kongsikan Artikel Ini!!

Loading...

TIPS KESIHATAN

37 tahun hidup bersama isterinya, Jack memutuskan untuk mencampakkan isterinya dan tinggal bersama setiausaha mudanya. Selingkuhannya itu mengajukan permintaan untuk tinggal di rumah mewahnya yang berharga berbilion-bilion. Sang isteri tak kuasa menghadapi tekanan daripada peguamnya, akhirnya terpaksa menandatangani perceraian dan bersetuju untuk berpindah keluar dari rumah itu.

Jack memberi isterinya tenang waktu 3 hari untuk berpindah keluar.

Sang isteri menghabiskan hari pertama untuk mengemas barang-barangnya.

Hari kedua, sang isteri memanggil perkhidmatan pindah rumah dan memindahkan kesemua barang-barangnya.

Hari ketiga, ia duduk makan di meja makan, ditemani dengan cahaya lilin dan alunan muzik, ia menikmati hidangan udang dan kaviar.

Selesai makan, ia pergi ke bilik dan memasukkan kaviar ke dalam kulit udang lalu dimasukkan ke dalam tiang langsir. Kemudian ia bergegas pergi ke bilik lain dan melakukan perkara yang sama. Terakhir ia membereskan dapur dengan bersih dan meninggalkan rumah itu.

Setelah kepergian sang isteri, Jack dan skandalnnya memulakan hidup baru.

Tapi lama-kelamaan, bilik mereka tercium bau tidak sedap. Mereka telah membersihkan seluruh isi bilik, mencuci lantai, memvakum permaidani, menyembur minyak wangi, tetapi bau itu kembali lagi. Mereka sampai dengan pembasmi serangga, menukar karpet mahal, tetapi bau itu tetap ada. Saking baunya, sampai-sampai tidak ada yang mau bertamu ke rumahnya, bahkan pembantu pun mengundurkan diri. Terakhir mereka sudah tidak tahan lagi dan memutuskan untuk pindah rumah.

1 bulan kemudian mereka menurunkan harga jual hingga setengah harga, kerana sama sekali tidak ada yang ingin membeli rumah mereka saking baunya. Harta pun tidak ada yang mahu memasarkan rumah mereka kerana kabar itu.

Terakhir mereka meminjam wang ke bank untuk beli rumah baru. Tak lama kemudian, sang isteri menelefon bertanyakan khabar. Jack pun menceritakan masalah tentang rumahnya. Sang isteri mendengar dan kemudian berkata, “Aku nakkan rumah itu. Macam ni lah. Bagaimana kalau aku turunkan ganti rugi cerainya, kamu kasi rumah itu kepada aku?”

Tanpa fikir panjang, Jack langsung menyetujuinya kerana dia lagi perlukan duit dan tak ada yang mau membeli rumah. Ia fikir kalau bekas isterinya mahu rumah sebau itu baik bagi aje. Ia pun menjual rumah itu kepada bekas isterinya dengan harga sepersepuluh dari harga awal, tapi dengan syarat jual beli harus ditandatangani hari itu juga. Sang isteri setuju-setuju sahaja.

Seminggu kemudian, Jack dan isterinya memindahkan seluruh isi rumah itu ke rumah baru mereka, termasuk langsir beserta tiang-tiangnya …..

Sumber: HWFX

Kongsikan Artikel Ini!!